close
تبلیغات در اینترنت
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احمد صفایی بنام علاقع خاص
loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

دانلود نرم افزار اندروید 96

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احمد صفایی بنام علاقه خاص موزیک احمد صفایی علاقه خاص لا لینک مستقیم   متن آهنگ  دوس دارم که تو باشی پیشم کنارت ساعت هام احساسی میشن خوب و بد حالم دست توئه تپشای قلبم بنده توئه فکر نکن از دوست داشتن من کم میشه برعکس عشقم داره به تو بیشتر میشه جاتو…

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احمد صفایی بنام علاقع خاص

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احمد صفایی بنام علاقه خاص

موزیک احمد صفایی علاقه خاص لا لینک مستقیم

احمد صفایی

 

متن آهنگ 

دوس دارم که تو باشی پیشم کنارت ساعت هام احساسی میشن

خوب و بد حالم دست توئه تپشای قلبم بنده توئه

فکر نکن از دوست داشتن من کم میشه برعکس عشقم داره به تو بیشتر میشه

جاتو محکم کردم توی قلبم موندی منه دیوونه بی کله رو به عشق رسوندی

 

♫ بذار صدای موسیقی آرومت کنه ♫

 

یه علاقه خاص هست بین من و تو کسی عاشق نیست اینطوری عین من و تو

دور بریام حسودی میکنن به من و تو ما با هم چفتیم اینه خوبی عشق من و تو

یه علاقه خاص هست بین من و تو کسی عاشق نیست اینطوری عین من و تو

دور بریام حسودی میکنن به من و تو ما با هم چفتیم اینه خوبی عشق من و تو

 

♫ بذار صدای موسیقی آرومت کنه ♫

 

من حسم به تو یه حس خیلی خاصه قلبم میخواد با دیدن چشمات وایسه

میشه از توی چشمات این عشق نابو دید میشه کنار تو دل از غصه ها برید

یه علاقه خاص هست بین من و تو کسی عاشق نیست اینطوری عین من و تو

 

♫ بذار صدای موسیقی آرومت کنه ♫

 

دانلود اهنک 128

دانلود اهنگ 320

برچسب ها : اهنک احمد صفایی , دانلود اهنگ علاقه خاص ,
بازدید : 1 تاریخ : دوشنبه 14 خرداد 1397 زمان : 15:24 نویسنده : music68 نظرات ()
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز

آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 0
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 227
  • مطالب