close
تبلیغات در اینترنت
دانلود موزیک تصویری اشوان به نام منو دریاب
loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

دانلود نرم افزار اندروید 96

دانلود آهنگ تصویری منو دریاب با صدای اشوان Download New Music Video By Ashvan Called Mano Daryab     متن آهنگ منو دریاب از اشوان یادت توئه دیوونه کردم باز این رابطه جنگه همش دعواس خسته شدیم از بس زدیم فریاد برگرد یه کاری کن منو دریاب برگرد منو دریاب که آشوبم این مشکلات تقصیر من بودن برگرد منو دریاب…

دانلود موزیک تصویری اشوان به نام منو دریاب

دانلود آهنگ تصویری منو دریاب با صدای اشوان

Download New Music Video By Ashvan Called Mano Daryab

 

منو دریاب اشوان

 

متن آهنگ منو دریاب از اشوان

یادت توئه دیوونه کردم باز این رابطه جنگه همش دعواس

خسته شدیم از بس زدیم فریاد برگرد یه کاری کن منو دریاب

برگرد منو دریاب که آشوبم این مشکلات تقصیر من بودن

برگرد منو دریاب منه ساده اونی که از چشم تو افتاده

کی مثل من موهاتو میبافه شبا آروم بشی

من نباشم درد و دلهاتو میگی آروم به کی

هی بدی دیدم ازت اما نیاوردم به روت

خودخوری کردم همش تا که نریزه آبروت

کی مثل من موهاتو میبافه شبا آروم بشی

من نباشم درد و دلهاتو میگی آروم به کی

هی بدی دیدم ازت اما نیاوردم به روت

خودخوری کردم همش تا که نریزه آبروت

منو ببخش اگه دستامو برات مشت کردمو وقت سختیا بهت پشت کردم

چون توام مقصری خب بهونه های بی خود روزای خوب بینمونو کی برد

حیف من حیف خاطرات بینمون سنگدلیه نخوام بهت بگم بمون

حیف من حیفمون حیف خاطراتمون

برگرد منو دریاب که آشوبم این مشکلات تقصیر من بودن

برگرد منو دریاب منه ساده اونی که از چشم تو افتاده

کی مثل من موهاتو میبافه شبا آروم بشی

من نباشم درد و دلهاتو میگی آروم به کی

هی بدی دیدم ازت اما نیاوردم به روت

خودخوری کردم همش تا که نریزه آبروت

کی مثل من موهاتو میبافه شبا آروم بشی

من نباشم درد و دلهاتو میگی آروم به کی

هی بدی دیدم ازت اما نیاوردم به روت

خودخوری کردم همش تا که نریزه آبروت

دانلود ویدیو 480

دانلود ویدیو 720

دانلود ویدیو 1080

برچسب ها : ویدیو منو دریاب , موزیک تصویری اشوان ,
بازدید : 2 تاریخ : یکشنبه 13 خرداد 1397 زمان : 13:46 نویسنده : music68 نظرات ()
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز

آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 0
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 223
  • مطالب